Examine This Report on سرویس کولرگازی کرج

Wiki Article

این مشکل میتواند در طول روزهای سرد زمستان به وجود بیاید که دلیل آن یخ زدگی کندانستر و عدم چرخش گاز باشد ، همچینین میتواند به علت عدم سرویس کولر گازی نمایان شود.

سرویس برتر برای اطلاع رسانی و شفاف سازی اقدام به انتشار لیست قیمت و تعرفه تعمیرات کولر گازی و اسپیلت کرده است ، تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید و اگر سوالی داشتید در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید .

متخصصان و کارشناسان ما اماده ی ارائه ی کلیه خدمات تعمیر و سرویس کولرگازی در کرج می باشند.

فدک سرما با توجه به کارشناسان خبره ای که جذب کرده است تعمیر و سرویس انواع کولر های گازی در برندهای مختلف از جمله سامسونگ، جنرال، ال جی، اوجنرال، میدیا، ایران رادیاتور، گری، میتسوبیشی، شارپ، هایسنس، گرین و سایر برند های داخلی و خارجی است.

هزینه نشت یابی + جوشکاری کولر گازی و اسپیلت زمانی که گاز هر کولر گازی کم میشود در ابتدا باید بدنبال نقطه نشتی و رفع آن باشیم ، نشتی در کولر گازی معمولا از نقاط زیر رخ میدهد .

ما در این صفحه به انتشار لیست قیمت و تعرفه های خدماتی زیر خواهیم پرداخت .

.. با شرکت ها تماس بگیرید. تمامی محتوای این وب سایت متعلق به سایت فدک سرما () می باشد.

سنسور کولر در قسمت رویین قرار دارد آن را هم می‌توانید check here به راحتی باز کرده و با خیال راحت اقدام به شستشوی آن نمائید. مرحله بعد تمیز کردن کویل‌هاست. کویل نقش رادیاتور را دارد و به راحتی هم قابل تمیز کردن است اما در نظر داشته باشید که مانند رادیاتور‌ها این بخش نیز بسیار کثیف است.

عایق های خازن راه انداز با اتصال کوتاه در کولر گازی ها غالبا فاسد می شوند. برای برطرف کردن این مشکل درپوش کولر گازی را جدا می کنیم و باید به ظاهر کولر گازی دقت کنیم.

دارای متخصصین مجرب و کاربلد در زمینه تعمیرات کولر و اسپلیت

تعمیرات آی بک امداد

مورد دیگر نحوه قرارگیری شلنگ تخلیه است.گاهی شلنگ در شرایط بدی قرار می گیرد و آب خارج نمی شود.

خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپلیت را به متخصصین هوم سرویزبسپارید

در این صورت شما باید به دفترچه راهنمای کولر گازی مراجعه کنید اما عمدتا این کد ارور ها مربوط به سنسور های کولر گازی می باشند ( سنسور دیفراست ، سنسوسر محیطی ، سنسور پایپ و… )

Report this wiki page